اسپاتیفای از رشد مشترکان پریمیوم و اراعه اشتراک Deluxe در آینده خبر داد_دنیای تکنولوژی

تکنولوژی

نوشته شده توسط:

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دنیای تکنولوژی

اسپاتیفای گزارش مالی سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ خود را انتشار کرد و از افزایش تعداد مشترکان پریمیوم و افزایش ۲۰ درصدی درآمد سالانه خبر داد. مدیرعامل این شرکت این چنین قبول کرد که نسخه Deluxe اشتراک اسپاتیفای به‌زودی با حمایتاز صدای باکیفیت (Hi-Fi) از راه می‌رسد.

گزارش مالی تازه اسپاتیفای مشخص می کند که این شرکت ۳.۸ میلیارد یورو درآمد و ۲۷۴ میلیون دلار سود خالص داشته است. در قیاس با بازه وقتی شبیه پارسال، تعداد کل کاربران فعال ماهانه این سرویس ۱۴ درصد افزایش یافته و به ۶۲۶ میلیون رسیده است. تعداد مشترکان پریمیوم نیز با رشد ۱۲ درصدی اکنون ۲۴۶ میلیون شده است.

هزینه‌های عملیاتی اسپاتیفای در فصل دوم سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۱۶ درصد افت داشته و این اتفاق تحت تأثیر افت نیروی انسانی و هزینه‌های مرتبط با بازاریابی بوده است. حاشیه سود شرکت نیز از ۲۴.۱ درصد در بازه شبیه پارسال به ۲۹.۲ درصد رسیده است.

اسپاتیفای یک اشتراک پولی گران‌تر اراعه می‌کند

در همین حال، مطابق گزارش هالیوود ریپورتر، «دنیل اک»، مدیرعامل اسپاتیفای از اراعه یک اشتراک پریمیوم گران‌تر با ویژگی‌های دلنشین‌تر در آینده خبر داد. او او گفت این اشتراک که حالتی همانند یک نسخه Deluxe خواهد داشت، به گمان زیادً با قیمتی در نزدیک به ۱۷ تا ۱۸ دلار به‌صورت ماهانه اراعه می‌بشود و علاوه‌بر دسترسی‌های اشتراک‌های معمولی، کنترل‌های زیاد تر و کیفیت صوتی بالاتری اراعه می‌کند. اسپاتیفای زمان‌ها است در نظر دارد که صدای باکیفیت Hi-Fi را در اختیار کاربران خود بگذارد، اما تا این مدت در اجرای این برنامه موفق نبوده است.

دنیل اک می‌گوید تعداد خوبی از ۲۴۶ میلیون مشترک اسپاتیفای مایل به منفعت گیری از یک نسخه زیاد بهتر از این سرویس می باشند. او گفت: «این‌ها عاشقان موسیقی می باشند که نگاهشان عمدتاً به انعطاف‌پذیری‌های زیاد تر حوالی نحوه منفعت گیری از اسپاتیفای و قابلیت‌های موسیقیایی حاضر در اسپاتیفای است.»

به‌جستوجو انتشار کردن این گزارش و خبر، قیمت سهام اسپاتیفای نزدیک به ۱۲ درصد رشد اشکار کرد. قیمت بازار این شرکت اکنون نزدیک به ۶۵ میلیارد دلار است.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی

[ad_2]