[ad_1]
دیوار با مقصد افزایش کیفیت خدمات خود و منصفانهتر کردن هزینهٔ آگهیها برای کاربران، از اول فروردین سال ۱۴۰۳ و همراستا با نرخ تورم، از شیوهٔ «قیمتگذاری پویا» منفعت گیری خواهد کرد. ما با اجرای این شیوه تلاش میکنیم هزینههای پرداختی کاربران کسبوکاری را، بر پایه نوع خدمات دریافتیِ آنها، متفاوت و منصفانهتر از قبل کنیم.
این چنین انتظار داریم اجرای مطرح قیمتگذاری پویا، به افزایش کیفیت فهرست آگهیهای دیوار نیز منجر بشود، چرا که این شکل از قیمتگذاری میتواند ثبت آگهیهای تکراری و نادرست و غیرواقعی را به مقدار قابل توجهی افت دهد.
بنا بر آمار، از مجموع ۵۳ میلیون کاربر سالانهٔ دیوار، نزدیک به ۲۲ میلیون کاربر، آگهیگذار می باشند. ۷۵ درصد از این ۲۲ میلیون نفر، آگهیهای خود را کاملاً رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینهای انتشار میکنند؛ ۲۰ درصد همزمان از خدمات آگهیهای رایگان و پولی منفعت گیری میکنند و فقط ۵ درصد از آگهیگذارانی که از دیوار برای کسبوکار منفعت گیری میکنند، برای همهٔ آگهیهای خود هزینه میپردازند.
دسترسیپذیر کردن دیوار برای همه افراد و اراعه خدمات یکسان و باکیفیت به کاربران، از اهداف مهم ما در دیوار است. در همین جهت و با دقت به شرایط نامناسب اقتصادی حاضر، دیوار در سال ۱۴۰۳ برای این قسمت از کاربران، به شرح زیر، هیچگونه افزایش قیمتی در خدمات خود حتی برای کاربران دارای پنل کسب و کاری نخواهد داشت:
- همهٔ آگهیهای کاربران فعال در ۶ استان سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی و گلستان که بر پایه شاخصهای اقتصادی و آمارهای رسمی وزارت تعاون، کار، و رفاه اجتماعی از استانهای کمبرخوردار سرزمین معارفه شدهاند.
- در دستهٔ ماشین، همهٔ آگهیهای شامل برند-مدلهایی با میانگین قیمت ۱۸۰ میلیون تومان. (اکنون بیشتر از ۳۷ درصد آگهیهای سواری و وانت در دیوار، دارای میانگین قیمت ۱۸۰ میلیون تومان می باشند)
- در دستهٔ املاک تهران، همهٔ آگهیهای ملک در منطقههای ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰.
هر کاربر دیوار سالانه امکان انتشار کردن حداقل ۷۰ آگهی رایگان را در دستهبندیهای گوناگون دارد. این تعداد، با مقصد تامین نیاز کاربران شخصی جهت منفعت گیری از خدمات دیوار تعیین شده و به همین علت است که منفعت گیری زیاد تر از ۷۵ درصد کاربران از دیوار کاملا رایگان است.
در مطرح «قیمتگذاری پویا» هزینهٔ انتشار کردن آگهی برای کاربران کسبوکاری دیوار، در دستههایی همانند املاک و ماشین، بر پایه قیمت ملک و ماشین آگهیشده تعیین میبشود و متغیر خواهد می بود. بر همین مبنا:
کمترین نرخ ثبت آگهی ماشین برای کاربران کسبوکاری ۵۴ هزار تومان است و بیشترین نرخ ثبت آگهی در این دسته -که فقط شامل ۲ درصد از کل آگهیهای این دسته در دیوار میبشود- ۲۹۰ هزار تومان خواهد شد. بیشترین قیمت مربوط به آگهیِ برند-مدلهای لوکس (با میانگین قیمت بالای ۴ میلیارد تومان) است.
کمترین نرخ ثبت آگهی ملک برای کاربرانی که از دیوار منفعت گیری تجاری میکنند نیز ۶۰ هزار تومان است و بیشترین نرخ ثبت آگهی در دستهبندی املاک تهران که تنها شامل ۳/۷ درصد از کل آگهیهای آپارتمان مسکونی تهران میبشود، ۲۲۰ هزار تومان خواهد شد. این مبلغ مربوط به آگهی املاک در محلاتی از منطقه ۱ تهران است که میانگین قیمت ملک در این ناحیه بیشتر از ۴۰ میلیارد تومان است.
مقصد مهم ما از اجرای مطرح «قیمتگذاری پویا» منصفانهتر کردن خدمات دیوار و افزایش کیفیت آگهیها با تعیین قیمتهای مشابه با مصرف کاربران است. همانند سالهای قبل که بیشتر از ۹۰ درصد آگهیهای کاربرانمان در شهرهای کمبرخوردار از ۱۹ استان سرزمین کاملا رایگان در دیوار انتشار شده است، هم چنان تلاش میکنیم شرایطی را فراهم کنیم که قسمت بیشتری از شهروندان بتوانند از خدمات دیوار به روشای عادلانه و منصفانه منفعت ببرند.
[ad_2]
منبع

