[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دنیای تکنولوژی
در حاشیه نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴، برند لوکس چری، یعنی اکسید، از برنامههای آتی خود رونمایی کرد. ملزوم به ذکر است که خودروهای این برند با نام اکستریم و توسط مدیرانماشین در بازار ایران اراعه خواهد شد.
مدیران اکسید در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کردند که بهطور همزمان بر گسترش وسایل نقلیه احتراق داخلی و الکتریکی-هیبریدی تمرکز خواهند کرد. «چائو کوین»، مدیرعامل برند EXEED، بر ضمانت این شرکت برای تحکیم جایگاه خود در بازار خودروهای لوکس و استراتژی دوگانه مشابه با تقاضاهای جاری بازار پافشاری کرد.
پنج سال پیش و در جریان نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹، برند لوکس چری فعالیت خود را اغاز کرد. نخستین محصول این برند، اکسید TX می بود که نسخه بهروزشده آن با نام اکستریم TXL به بازار ما میآید. EXEED در بازارهای صادراتی کارکرد قدرتمندی داشته است. مدیرعامل EXEED در رابطه برندش این چنین میگوید: «ما از طریق ربط با دیگر برندهای لوکس و مشتریان خود، نکات جدیدی را یاد میگیریم تا عکس برند خود را بهبود بخشیم.»
تمرکز همزمان اکسید بر خودروهای درونسوز، هیبریدی و الکتریکی
تمرکز EXEED اکنون جلب نظر مشتریان علاقهمند به خودروهای لوکس از طریق بازاریابی سنتی است. این برند در نمایشگاههای بینالمللی ماشین ازجمله نمایشگاه ژنو، نمایشگاههای ماشین در اروپای شرقی و رویدادهای خودرویی خاورمیانه با جدیت وجود اشکار میکند. به حرف های مدیرعامل اکسید، این برند تلاش میکند در رویدادهای بزرگ شرکت کند و تصویری باکیفیت از برند خود اراعه دهد. این کار علتافزایش قیمت اختصاصی برند اکسید خواهد شد.
به حرف های مدیرعامل برند اکسید، خودروهای این برند به دو دسته EXEED و EXLANTiX تقسیم خواهند شد. قسمت اکسید به تشکیل خودروهای پلاگین هیبرید و درونسوز تعلق اشکار خواهد کرد، درحالیکه قسمت اکسلانتیکس به تشکیل خودروهای همه الکتریکی خواهد پرداخت. این کار به برند EXEED اجازه میدهد که همه تقاضای حاضر در یک بازار گسترده و متنوع را جواب دهد.

در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی EXEED، از مدلهای تازه این برند شامل اکسید RX پلاگین هیبرید، اکسلانتیکس ES و E08 رونمایی شد. این چنین پیشنمایشی از اولین شاسیبلند همه الکتریکی این شرکت موسوم به اکسلانتیکس ET به حضار اراعه شد.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع

