[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دنیای تکنولوژی
شرکت تپسی که مدتی است فضای تبلیغاتی اپلیکیشن خود را گسترش داده و در اختیار شرکتها قرار میدهد، در وبسایت خود از آخرین قابلیتها و فضاهای تبلیغاتی اپلیکیشن تپسی رونمایی کرد. به این ترتیب شرکتها میتوانند با بازدید ویژگیهای تبلیغ در هر جایگاه از اپلیکیشن این شرکت، خواست خود را ثبت کنند.
تپسی در ۳۲ شهر سرزمین فعالیت میکند و امروز بیشتر از ۱۵ میلیون نصب فعال دارد؛ آنچه میتواند فرصتی مناسب برای کسبوکارهای بزرگ و کوچک جهت دیده شدن توسط میلیونها کاربر باشد. این درحالیاست که هزینه پایین جذب هر کاربر و این چنین بازدید بیشتر از ۵۰ میلیونی تبلیغات در این اپلیکیشن در ماه، به جذابیتهای همکاری مشترک اضافه میکند.
امکان تبلیغات بر پایه حرکت کاربر، موقعیت جغرافیایی و بودجه، از دیگر ویژگیهای همکاری با تپسی گفتن شده است. این شرکت جایگاههای متنوعی را به شرح زیر، به تبلیغات در اپلکیشن خود تعلق داده است:
- بنرهای تپسی
- تبلیغات بنری برای همه کاربران نمایش داده میبشود. انتخاب جایگاه و زمان نمایش بنر تبلیغاتی به انتخاب خواستدهنده بستگی دارد.

- نمایش روی نقشه
- کاربران تپسی برای اشکار کردن مبدا و اشکار کردن مقصد سفر، موقعیت جغرافیایی را روی نقشه اپلیکیشن جستوجو میکنند. نمایش موقعیت جغرافیایی کسبوکارها (همانند فروشگاهها و نمایندگیها) روی نقشه، یکی از امکانات منحصر به فرد تبلیغات در اپلیکیشن تپسی است.

- استوری اپلیکیشن
- امکان نمایش استوری در زمان منفعت گیری کاربر از اپلیکیشن، تازه ترین قابلیت تپسی است. این استوری علاوه بر نقش تعاملی و خبررسانی برای کاربران تپسی، میتواند جایگاه تبلیغ کسبوکارها نیز باشد.
- منفعت گیری از کد تخفیف برای مشتریان
- کسبوکارها میتوانند کد تخفیف منفعت گیری از تپسی را نیز برای مشتریان مجموعه خود در نظر بگیرید. بهگفتن نمونه فروشگاههای اراعه لباس از این بعد میتوانند برای مشتریانی که میخواهند خرید حضوری داشته باشند، به مقصد فروشگاه کد تخفیف ارسال کنند.
نرخ کلیک ۵ درصدی تبلیغات
شرکت تپسی اظهار کرده که کاربرانش مطابق آمار، زمان منفعت گیری از اپلیکیشن به طور میانگین، بیشتر از ۵۰ ثانیه تبلیغات را مشاهده میکنند و نرخ کلیک ۵ درصدی را ثبت کردهاند که در صنعت تبلیغات نرخ قابل توجهی است. سرویس تبلیغات تپسی در زمان زمان مختصر از رونمایی، با مجموعههای متنوعی همکاری کرده و نتایج خوبی پیدا کرده است. از این شرکتها میتوان به دیجیکالا، شب، فیدیبو، خانومی و بانک سامان اشاره کرد که با تپسی کمپین مشترک برگزار کردهاند.
برای مطالعه دیگر امکانات سرویس تبلیغات تپسی و خواندن توانایی دیگر مجموعهها در همکاری با این شرکت در سرویس تبلیغات، به لینک https://tapsi.ir/landings/partnership مراجعه کنید.
دسته بندی مطالب
[ad_2]

