دیجی‌کالا اجرا کرد:‌ کمپین «به قیمتش می‌ارزه» برای خرید هوشمندانه لوازم خانگی_دنیای تکنولوژی

تکنولوژی

نوشته شده توسط:

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دنیای تکنولوژی

دیجی‌کالا، با راه‌اندازی کمپین جدیدی با نام «به قیمتش می‌ارزه»، تصمیم‌گیری برای خرید لوازم خانگی را با منفعت گیری از داده‌های واقعی و نظرات خریداران، برای مصرف‌کنندگان تسهیل کرده است.

کمپین «به قیمتش می‌ارزه» دیجی‌کالا که از ۲۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار می‌بشود، محصولاتی را معارفه می‌کند که همزمان دو ویژگی کلیدی دارند: پرفروش بودن و کسب امتیاز بالای ۴ از کاربران. به‌عبارت دیگر، این محصولات نه‌تنها مورد دقت کاربران تعداد بسیاری قرار گرفته‌اند، بلکه رضایت بالایی نیز کسب کرده‌اند. این ترکیب، معیار دقیقی برای انتخاب‌های هوشمندانه فراهم کرده و به کاربران این مطمعن را می‌دهد که با خیال راحت می‌توانند از بین گزینه‌های این کمپین خرید کنند.

در این مطرح، تیم دیجی‌کالا با تحلیل داده‌های فروش و نظرات واقعی مشتریان، محصولاتی را انتخاب می‌کند که علاوه بر قیمت مناسب، رضایت بالایی برای مصرف‌کنندگان به همراه داشته‌اند. این رویکرد داده‌محور به مشتریان پشتیبانی می‌کند بدون صرف زمان زیاد برای قیاس محصولات گوناگون، انتخابی یقین داشته باشند.

گستره محصولات این کمپین شامل لوازم خانگی برقی همانند کولر و غذاساز، وسایل پخت‌وپز، لوازم سرو و پذیرایی، سیستم‌های روشنایی، اقلام دکوراتیو و مبلمان و دکوراسیون خانگی می‌بشود. همه این کالاها پیش از این توسط کاربران دیجی‌کالا خریداری و امتحان شده‌اند و کارکرد رضایت‌بخشی داشته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند طی زمان برگزاری این کمپین با مراجعه به قسمت اختصاصی در صفحه مهم دیجی‌کالا، از بین محصولات منتخب که همه انها گارانتی «رضایت مشتری» را دارند، خرید خود را انجام بدهند.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی

[ad_2]