[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دنیای تکنولوژی
شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان طی چندسال تازه و بعد از رسوایی «کارلوس گون»، دچار مشکلات بسیاری در تشکیل و اراعه خودروهای تازه بوده است. اکنون خودروساز ژاپنی تصمیم دارد که پیروزیهای قبل خود را احیا کند. بر پایه اظهار این شرکت، تا سال ۲۰۲۷، سی مدل تازه از خودروهای نیسان روانه بازار جهانی خواهند شد. نیسان این ۳۰ مدل را تحت مطرح تجاری «The Arc» به تشکیل خواهد رساند.
بر پایه اظهار نیسان، ۱۶ مدل از ۳۰ مدل خودروهای تازه این شرکت از قوای فنی هیبریدی یا الکتریکی منفعت خواهند برد. ۱۴ مدل دیگر نیز با موتورهای درونسوز به تشکیل میرسند. نیسان با انتشار کردن یک ویدیو، ظاهر مبهمی از ۲۵ مدل آینده خود را به نمایش گذاشته است؛ به این علت پنج دستگاه از تازه ترین محصولات نیسان تا این مدت به مرحله تثبیت طراحی نرسیدهاند.
خودروهای نیسان برای بازارهای گوناگون
یقیناً سی مدل تازه خودروهای نیسان بهصورت یکپارچه در همه بازارها اراعه نمیشوند. استراتژی نیسان برای مدلهای تازه بهصورت منطقهای تدوین شده است. برای مثال، هفت مدل کاملاً تازه برای اراعه به ایالاتمتحده و کانادا معارفه خواهد شد. دیگر مدلها نیز برای مناطق دیگر جهان همچون خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی و اروپا درنظر گرفته شدهاند.
در بین ۳۰ مدل اتومبیلهای تازه نیسان، ناظر پافشاری اختصاصی بر کراساوورها و شاسیبلندها هستیم. پنج مدل تازه که برای اراعه به بازار خاورمیانه درنظر گرفته شدهاند، همه انها شاسیبلند می باشند. بااینحال مشتریان آفریقایی میتوانند از بین دو مدل تازه نیسان، صاحب یک سدان درونسوز کوچک باشند. شش مدل دیگر نیز به اروپا خواهند رفت که همه آنها الکتریکی می باشند.
نیسان مبدأ برند خود، یعنی ژاپن را فراموش نکرده است. پنج مدل کاملاً تازه از بین تازه ترین محصولات نیسان، سهم مشتریان ژاپنی خواهد می بود. بازار سرزمین مجاور یعنی چین نیز برای نیسان مهم است و این شرکت هشت خودروی تازه را به چین ارسال خواهد کرد. همانند بازار اروپا، خودروهای تازه نیسان در چین نیز الکتریکی یا هیبریدی خواهند می بود. یقیناً باید اشاره کنیم که تنها نیمی از خودروهای تازه نیسان در چین با برند این شرکت اراعه خواهد شد و باقی آنها با لوگوی شرکای چینی نیسان به بازار اراعه خواهند شد.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع

