[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دنیای تکنولوژی
اسنپ با ورود به فصل گرما مجموعهای از برنامههای تشویقی، حمایتی و نظارتی را برای بهبود حالت کولر خودروهای عضو ناوگان خود اجرا کرده است. این مطرحها شامل تخفیف خدمات فنی، امتیازدهی بر پایه بازخورد کاربران مسافر و اعمال هشدار یا محدودیت در فعالیت برای تخطی از قوانین اسنپ خواهد شد. مطابق گزارش باشگاه رانندگان اسنپ، در تابستان سال قبل ۱۲هزار و ۳۲۹ کاربر راننده از مطرحهای تشویقی در این عرصه منفعت گیری کردهاند.
مطرحهای تشویقی برای کاربران راننده
باشگاه رانندگان اسنپ در قالب مطرحهای فصلی خود تخفیف خدمات شارژ گاز کولر را برای کاربران راننده لیگ طلایی و برتر در نظر گرفته است. کاربران مشمول این مطرح از طریق قسمت «جوایز لیگ رانندگان» در اپلیکیشن میتوانند کد تخفیف خود را دریافت کنند و از خدمات شارژ کولر در اسنپکارفیکس منفعتمند شوند. بر این مبنا، کاربران لیگ برتر و طلایی بهترتیب تنها با پرداخت ۶۰۰ و ۷۰۰ هزار تومان، بهجای مبلغ کامل ۱.۵ میلیون تومان، این خدمت را دریافت خواهند کرد.
نظرسنجی درمورد تهویه ماشین در سفرهای اسنپی
اسنپ با اغاز فصل گرما امکان ثبت بازخورد درمورد تهویه هوا را از طریق دو مدل نظرسنجی در اختیار کاربران مسافر قرار داده است. در نظرسنجی اول، مسافران میانه سفر و از طریق بنری که در اپلیکیشن نمایش داده میبشود، میتوانند به سوال «آیا دمای داخل ماشین مناسب است؟» جواب دهند. این بازخورد در همان لحظه دریافت شده و در صورت نیاز، از طریق مطلب درونبرنامهای سوپراپ، به خبر کاربران راننده میرسد تا نسبت به روشن کردن کولر عمل کنند.
در نظرسنجی دوم که بعد از آخر سفر نمایش داده میبشود، مسافران میتوانند به سفر خود امتیاز دهند. از ابتدای فصل گرما، دو گزینه تازه «منفعت گیری از کولر» و «عدم منفعت گیری از کولر» به این قسمت افزوده شده تا بازخورد دقیقتری از کاربران درمورد شرایط تهویه هوای ماشین در سفر دریافت بشود.
بازخوردهای ثبتشده از سوی کاربران مسافر نقش مهمی در بهینهسازی توانایی سفر ایفا میکند و به اسنپ پشتیبانی میکند تا کارکرد کاربران راننده را در عرصه تهویه ماشین بهتر رصد و در صورت نیاز عمل های تشویقی یا اصلاحی ملزوم را اجرا کند. این چنین شراکت کاربران مسافر در این نظرسنجیها علتتشویق و دلگرمی کاربران رانندهای میبشود که به تهویه مناسب ماشین اهمیت خواهند داد.
هشدار به کاربران راننده با بیشترین بازخورد منفی کولر
در کنار اجرای مطرح امتیازدهی برای تشویق به منفعت گیری از کولر باشگاه رانندگان اسنپ مکانیزمی برای شناسایی و هشدار به کاربران رانندهای که از تهویه مناسب در ماشین خود منفعت گیری نمیکنند نیز در نظر گرفته است.
بر این مبنا، در آخر هر هفته، کاربران رانندهایی که در بین «۱ درصد با بیشترین بازخورد منفی مربوط به عدم منفعت گیری از کولر» قرار بگیرند مشمول «مطرح هشدار» خواهند شد. در مرحله نخست مطلب هشداری در اپلیکیشن به آنها نمایش داده میبشود و در صورت تکرار این حالت در هفته دوم بهصورت متوالی، علاوه بر پیامک هشدار، یک کد تخفیف ۴۰۰ هزار تومانی برای دریافت خدمات شارژ کولر از طریق اسنپکارفیکس دریافت خواهند کرد. این عمل با مقصد ترقی کیفیت توانایی سفر کاربران مسافر و تشکیل انگیزه برای بهبود خدمات ناوگان اجرا میبشود.
الزام روشن کردن کولر در سفرهای اکوپلاس
با اغاز فصل گرما و افزایش اهمیت تهویه مناسب در سفرهای اسنپی، منفعت گیری از کولر در سرویس اکوپلاس برای کاربران راننده الزامی است. در «مطرح جریمه سفرهای پلاس»، کاربرانی که حتی یک بازخورد منفی درمورد عدم منفعت گیری از کولر دریافت کنند بهصورت مرحلهای مشمول محدودیتهای بیشتری خواهند شد. در هفته اول مطلب هشدار داخل اپلیکیشن برای آنها ارسال میبشود. اگر این بازخورد در هفته دوم و به طور متوالی نیز تکرار بشود کاربر راننده به زمان یک هفته خواستهای سفرهای اکوپلاس را دریافت نخواهد کرد و در عین حال یک کد تخفیف ۴۰۰ هزار تومانی برای منفعت گیری از خدمات کولر کارفیکس دریافت میکند. در صورت تداوم این حالت تا هفته چهارم و به طور متوالی حذف کاربر از لیست کاربران راننده پلاس به زمان یک ماه انجام خواهد شد.
مقصد از اجرای این سیاست ارتقاء سطح کیفیت سفرهای اکوپلاس، نگه داری رضایت کاربران مسافر و حمایتاز کاربران رانندهای است که با مراعات اصول تهویه در گرمای تابستان تواناییای مطلوب برای سفرهای خود رقم میزنند.
دسته بندی مطالب
[ad_2]

